La Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE) va acollir, aquest dimarts, la tercera edició del Congrés de Multimèdia, adreçat a estudiants de cicles formatius de grau superior (CFGS). En el congrés, titulat “Imaginant i creant videojocs”, hi van participar prop de 80 alumnes provinents dels centres Teknós de la UVic-UCC, l’Escorial de Vic, el Cirviànum de Torelló i el Lacetània de Manresa.

Després de la benvinguda al congrés, a càrrec de Malu Calle, degana de la facultat, i d’en Carles Bosch, coordinador del grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs, va començar la ponència “PRESS START: Comença la teva aventura en el món dels videojocs”, a càrrec de Jordi Solà, cofundador i project manager de Cubus Games. Seguidament, els estudiants de cicles van poder participar en quatre workshops relacionats amb l’àmbit multimèdia i de videojocs, impartits per professorat, estudiants i alumni de la UVic: modelat i animació 3D, desenvolupament de videojocs amb Unity, el motor de jocs Unreal i realitat augmentada. L’alumnat i els centres van rebre molt positivament el congrés, que finalment varen rebre els certificats de participació.