Vicjove, l’UHub i el Grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs de la UVic-UCC, van organitzar la 4a edició del torneig d’eSports FC24 els dies 7, 8 i 13 de febrer de 2024. La competició va tenir dues fases, una primera ronda d’eliminatòries que es van fer als espais del Vicjove, seguida de les semifinals i la final celebrades a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries (FCTE) de la Universitat de Vic.

En total van participar 16 equips al torneig, classificant-se per la fase final els equips Ulan Bator FC, Bbc comandantes, Les Pélerins i Bomboclad. El guanyador del torneig va ser Bbc comandantes, format per Israel Osayande i Elijah Ehiolgahe, que van imposar-se a la final a l’equip Les Pélerins, format pels estudiants de la UVic-UCC Gabriel Bon i Mathis Vidalillac. La final, disputada el 13 de febrer, es va emetre en directe a través del canal d’Instagram del Vicjove, i va ser retransmesa per Arnau Fernàndez i Pau Leiva, tots dos estudiants de la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC).

Aquesta competició s’emmarca dins de la programació de mesos temàtics del Vicjove que es dedica a les tecnologies i, més enllà d’oferir un espai d’oci, permet reflexionar sobre l’ús dels videojocs i les pantalles. El torneig, doncs, és un espai on els participants i el públic poden gaudir dels eSports de manera comunitària i compartint experiències positives de lleure.