La Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries va acollir el 29 de març el 2n Congrés en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs amb el títol “Creació de videojocs. Una professió en alça”. La jornada va reunir estudiants de cicles formatius de Teknós, l’Institut Lacetània i l’INS Sa Palomera, i va comptar amb la participació de Jordi Ministral, cofundador i cap de desenvolupament de l’estudi de videojocs Piccolo Studio. A la xerrada “Què cal saber per treballar en un estudi de videojocs”, el ponent convidat va explicar als assistents la seva experiència a l’hora de muntar l’empresa, quins perfils es busquen en la indústria actualment, i la formació i competències necessàries que han de tenir els treballadors en un estudi de videojocs.

Després de la xerrada i l’acte de benvinguda, on van intervenir la degana de la Facultat, Malu Calle, i el coordinador del Grau en Multimèdia. Aplicacions i Videojocs de la UVic-UCC, Carles Bosch, el congrés es va completar amb la realització de quatre tallers simultanis en desenvolupament de videojocs, realitat augmentada, desenvolupament d’aplicacions per Android i disseny i animació 3D.