Resum

Vic Pong 3D és un videojoc de ping pong desenvolupat per les ulleres de realitat virtual Oculus Rift, on l’usuari juga contra la màquina i pot escollir entre tres nivells de dificultat: principiant, normal i avançat. En aquest joc desenvolupat des de zero a l’assignatura Projectes Integrats III, els alumnes van haver d’aplicar els coneixements adquirits durant el grau per modelar tots els escenaris, dissenyar la interfície d’usuari de les diferents pantalles i implementar les mecàniques del joc per un entorn de realitat virtual.

Autors: Aleix Barcons, Joan Baucells, Eduard Casals, Magalí Crespo, Ernest Iglesias, Lluc Llull, Miquel López, Albert Ortega, Àlex Romero, Miquel Sayós, Horea Vezentan i Oriol Viñals.

Resum