L’equip iReal_Team va guanyar la final del 3r Torneig Comarcal d’eSports FIFA23 celebrada el passat 2 de març a l’Aula Magna de la Facultat de Ciències, Tecnologia i Enginyeries de la UVic-UCC. El segon classificat va ser l’equip Beng Beng, que va caure per 2 a 6 davant dels campions, en una jornada que va començar amb els partits de semifinals i que va ser retransmesa en directe per Twitch amb comentaris de DrulicMQ.

El torneig comarcal del FIFA 2023 és una iniciativa de Vicjove, el Servei d’Esports de l’UHub i el Grau en Multimèdia, Aplicacions i Videojocs de la UVic-UCC, amb el suport de l’Ajuntament de Vic. A més de la fase final, el torneig consta d’una lligueta classificatòria que es va celebrar durant els dies 7 i 8 de febrer. En l’edició d’enguany han participat 15 equips, 3 d’ells formats per estudiants de la nostra universitat. Per a poder participar aquest any, els equips estaven formats per dos integrants, majors de 14 anys.