Aquest és un blog que recull els projectes creatius dels estudiants de Publicitat i Relacions Públiques de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya. Aquest grau, que pertany a la Facultat d’Empresa i Comunicació, ofereix als alumnes l’oportunitat de submergir-se i aprendre les disciplines de la comunicació persuasiva assumint els reptes de l’evolució tecnològica del sector. Els mètodes utilitzats, els conceptes i els continguts adquirits al llarg de la carrera preparen als estudiants per aconseguir un gran futur professional.
Els eixos més importants en els quals es recolza són la creativitat i la innovació, fins a ser el bloc transversal en els diferents àmbits del grau de Publicitat i Relacions Públiques, reflectides en les assignatures de Creativitat Aplicada, Creativitat en Relacions Públiques o Tècniques de Redacció Persuasiva, entre altres. En quant a publicitat, no només es cobreixen els perfils més clàssics d’agència, sinó que també s’adapta als nous paràmetres digitals de l’entorn empresarial. Per últim, s’aplica el Social Media, el 2.0 i la creació de continguts, que tenen origen en la disciplina de les Relacions Públiques, com a pilar fonamental de la comunicació del futur.