El divendres 11 d’octubre de 2024, de 17 a 19 h, tindrà lloc la jornada “Connectant la UVic al Remei”, organitzada pel Laboratori d’Innovació Social i Digital (LISD), a la Biblioteca Pilarin Bayés de Vic. La Dra. Núria Simó inaugurarà l’esdeveniment, seguit d’una ponència del Dr. Carles Bosch sobre la realitat sociodigital del barri del Remei. La Dra. Mar Beneyto, el Dr. Ramon Reig i alumnat del Grau d’Educació Social presentaran actuacions per a la inclusió digital, mentre que Ivet Leiva exposarà l’impacte d’aquestes accions.

Aquest esdeveniment convida a reflexionar sobre la transformació digital en el barri del Remei, destacant el paper actiu de la UVic en la comunitat. La jornada ofereix una oportunitat per connectar el coneixement acadèmic amb la realitat local, contribuint a un canvi social i digital que apropa la universitat als reptes i necessitats del territori.