El GRELL organitza el seminari internacional “L’aula com a àmbit d’investigació sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de llengües” (gener 2017)

By |2016-04-11T07:59:58+00:0011 d'abril de 2016|General|

El seminari internacional L’aula com a àmbit d’investigació sobre l’ensenyament i l’aprenentatge de llengües és un espai en què diversos grups de recerca comparteixen estudis i reflexions al voltant de la recerca feta a l’aula en l’àmbit de la didàctica de la [...]

Nova publicació d’Anna Vallbona: “CLIL in minimal input contexts: A longitudinal study of primary school learners’ receptive skills”

By |2016-04-11T07:46:52+00:0011 d'abril de 2016|General|

En els darrers anys, els programes AICLE (Aprenentatge Integrat de Continguts i Llengües Estrangeres) s’han presentat com a  elements indiscutibles per a la millora de la competència lingüística en llengua anglesa de l’alumnat de primària. Malgrat això, la recerca en el nostre [...]

Entrevista a Mariona Casas

By |2016-04-11T07:47:34+00:008 d'abril de 2016|General|

Podeu llegir una entrevista breu a Mariona Casas, membre del GRELL, coautora (amb J. M. Castellà i M. Vilà) del llibre Els secrets de parlar en públic. Guia pràctica per a professionals (Eumo, 2016).

Estada de Núria Medina a Copenhaguen

By |2016-04-11T07:49:17+00:008 de març de 2016|General|

Núria Medina, professora de la UVic-UCC i membre del GRELL, ha assistit a la International Week 2016 a Copenhaguen (Dinamarca) del 29 de febrer al 3 de març d’enguany gràcies a una beca d’Erasmus Docència, Erasmus+ concedida per la Universitat de Vic-Universitat [...]

Dos investigadors del GRELL participen en nous projectes competitius de recerca (Recercaixa i MICINN, convocatòria 2015)

By |2016-02-27T16:18:38+00:0027 de febrer de 2016|General|

Els investigadors del GRELL Llorenç Comajoan i Mariona Casas participen en un dels projectes de recerca que recentment ha resolt el Ministeri d’Economia i Competitivitat en la convocatòria de 2015. Es tracta del projecte Enseñar a escribir: reflexión gramatical y estrategias de autoregulación, [...]

Go to Top