Repensant l’escola confinada

By |2021-06-07T11:03:26+00:007 de juny de 2021|General|

Berta Vila, membre del GRELL, juntament amb un grup d'alumnes de quart del Grau de Mestre en Educació Infantil de la UVic-UCC i el grup de mestres de l'escola J. M. Xandri, han publicat a la web de Rosa Sensat un article [...]

Experiència vives als Tallers d’Educació Infantil. La col·laboració amb l’escola en moments difícils

By |2020-11-03T11:22:41+00:003 de novembre de 2020|Àgora|

Si ja en temps “de normalitat” la col·laboració entre l’escola i Universitat és necessària, en temps de dificultats com les actuals és imprescindible. En el marc del projecte de la FETCH, Creuant Mirades s’hi inclouen els Tallers d’Educació Infantil que es duen a terme als Laboratoris  de Formació [...]

La glosa, un instrument per promoure la interculturalitat

By |2020-09-23T06:38:52+00:0023 de setembre de 2020|General|

A la revista Langues Modernes (volum 2, 2020) i sota el títol “L’expression des émotions dans l’enseignement linguistique: la chanson improvisée catalane”, Josep Vidal (GRELL, UVic-UCC; Universitat Jean Jaurès, Tolosa) i Josep Marqués (Universitat de Saragossa) analitzen l’enllaç existent entre l’ensenyament de [...]

Nova publicació: característiques de l’alumnat de català L2 fora del domini lingüístic

By |2020-09-23T06:34:29+00:0023 de setembre de 2020|General|

Durant el mes de juliol de 2020, Anna Tudela (Universidad Autónoma de Madrid), Josep Vidal (GRELL, UVic-UCC; Universitat Jean Jaurès, Tolosa), Gemma Repiso (Universitat de Califòrnia) i Ruben Manuel (Universitat de Manchester) van publicar l’article “Característiques de l’alumnat de català L2 fora [...]

Go to Top