Tesis llegides:

  • Fortià Prat. L’estudi de les fonts a Osona. Un repte per l’agricultura i per l’educació. Direcció: Àngels Leiva (UVic-UCC, Spain) i Arnau Amat (UVic-UCC).
  • Laura Martín-Ferrer. Disseny i implementació d’activitats de joc per aprendre ciències: Experiències emocionals de mestres en formació Inicial.

Tesis en curs:

  • Mònica Rubia. Relació entre diferents sistemes d’aprenentatge matemàtic i el rendiment en memòria de treball en infants de 3 – 12 anys. (Relació entre diferents sistemes d’aprenentatge matemàtic i rendiment de la memòria de treball en nens de 3 a 12 anys).  Supervisors: Anna Carballo (UIC, Spain) i Isabel Sellas (UVic-UCC, Spain)
  • Sanae el Jazzar. Llengües del món i STEAM. Implementació de mètodes d’ensenyament a l’aula de llengües del món. Supervisors: Anna Vallbona (UVic-UCC, Spain) i Arnau Amat (UVic-UCC, Spain).
  • Chadia Rammou. Avaluació de l’evolució de les idees dels infants en relació a al biodiversitat en el marc d’un projecte d’EDS per a la transformació dels patis. Supervisors: Arnau Amat (UVic-UCC, Spain) i Laura Martín-Ferrer (UVic-UCC, Spain).
  • Mounia Rachdi Errachdi. Estudi sobre l’impacte de la transmissió en activitats de ciència amb nens i nenes d’origen magrebí i les seves famílies. Superisors: Gabriel Lemkow (UManresa, Spain) i Núria Simó (UVic-UCC, Spain).
  • Gemma Viscasillas. Biaix de gènere en els estudis i la recerca en física a les universitats catalanes. Supervisors: Victor Grau (UVic-UCC, Spain) i Beatriz Cantero (UB, Spain).
  • Yolanda Martín. Acompanyament del pensament matemàtic dels alumnes d’Educació Primària: Anàlisi de la práctica docent  i l’impacte que genera en el procés d’aprenentatge de l’alumnat. Supvervisora: Isabel Sellas (UVic-UCC, Spain)
  • Anna Salla. Processos cocreatius en el desenvolupament de la competència digital dels futurs docents d’educació primària. Supervisora: Marta Marimon (UVic-UCC, Spain).