Al millor Treball de Final de Grau de temàtica educativa de la Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya

11a edició – 2023

Amb l’objectiu de mantenir la memòria i el llegat del mestre Sebastià Álvarez i Arenas (1897- 1969) molt apreciat i valorat a Roda de Ter i com a homenatge permanent a la tasca dels mestres, l’Ajuntament de Roda de Ter, la família Àlvarez i la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (Facultat d’Educació, Traducció, Esports i Psicologia) convoquen la onzena edició del Premi Sebastià Àlvarez i Arenas d’Educació amb les bases següents:

Bases del Premi
  1. Participants

Estudiants que hagin finalitzat els estudis de Grau a la FETEP de la UVic-UCC en l’any en curs. Els treballs que es presentin, d’acord amb la normativa dels Treballs de Final de Grau de la Facultat, poden estar realitzats de forma individual o entre dues persones. No poden presentar-se propostes que, en el tancament del termini de presentació de treballs, tinguin cap vinculació professional o de recerca amb la institució. Tampoc poden presentar el seu treball aquelles persones que hagin guanyat el premi en altres edicions.

1. Requisits

Podran optar al Premi aquells estudiants que en la qualificació del Treball Final de Grau hagin obtingut una nota mínima d’Excel·lent (9) en els Graus de Mestre d’Educació Infantil, Mestre d’Educació Primària, Doble Grau en Mestre d’Educació Infantil i Mestre d’Educació Primària, Educació Social, Ciències de l’Activitat física i l’Esport (Itinerari Educació) i Psicologia (Itinerari: Psicologia educativa) del present curs acadèmic.

1. Presentació de treballs

Els treballs que es presentin han de ser anònims. No poden tenir cap referència explícita a cap institució o persona amb la qual s’hagi treballat o col·laborat. A la portada hi ha d’haver el títol del treball, però ni en la portada ni en cap altre lloc  (incloent-hi les propietats del document o metadades) no pot constar l’autoria ni la referència a la direcció del treball. En cas d’incompliment d’aquest aspecte, el TFG presentat quedarà exclòs automàticament i no podrà optar al premi.

1. Termini i lloc de presentació

La presentació es farà en format electrònic a través de l’espai Premi al millor TFG (https://ubiqua.uvic.cat/enrol/index.php?id=170) fent servir la clau d’autoinscripció “premitfg”. El període de presentació dels treballs serà de l’1 de setembre al 10 d’octubre de 2023.

1. Dotació

La convocatòria consta d’un primer premi, que està dotat amb 1000 euros, i d’un accèssit, dotat amb 650 euros . En ambdós casos s’aplicarà la retenció establerta per la normativa fiscal. A criteri del jurat qualificador, tant el premi com l’accèssit es podran declarar deserts.

1. Veredicte i lliurament

La publicació del veredicte i el lliurament es duran a terme el mes de novembre de 2023 al Teatre Eliseu de Roda de Ter en el marc del lliurament dels Premis literaris, artístics i pedagògics que convoca la Fundació Miquel Martí i Pol.

1. Composició del Jurat

El Jurat del premi estarà format per l’alcalde o regidor d’Ensenyament de l’Ajuntament de Roda de Ter; una o dues professionals de l’ensenyament que exerceixin a Roda de Ter; un pedagog o pedagoga de reconegut prestigi i dos professors o professores de la UVic-UCC, un dels quals actuarà de secretari o secretària del Jurat.

1. Altres aspectes

La participació en el premi i la presentació de l’original pressuposa l’acceptació íntegra d’aquestes bases i dels drets i obligacions que se’n deriven. Qualsevol eventualitat no prevista a les bases, serà resolta pel jurat.