Aquest dijous 23 de gener ha tingut lloc, a la Facultat d’Empresa (FEC) i Comunicació de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, la V Trobada de Professorat d’Economia i Empresa, que ha comptat amb la participació de professorat d’instituts de les comarques d’Osona i el Ripollès

Aquest dijous 23 de gener ha tingut lloc, a la Facultat d’Empresa i Comunicació (FEC) de la Universitat de Vic-Universitat Central de Catalunya, la V Trobada de Professorat d’Economia i Empresa, que ha comptat amb la participació de professorat d’instituts de les comarques d’Osona i el Ripollès.

Enguany el títol de la xerrada ha estat: Les dones, l’economia i l’empresa, a càrrec de la Dra. Anna Pérez-Quintana, Directora de la Unitat d’Igualtat de la UVic-UCC i professora de la Facultat d’Empresa i Comunicació. En el transcurs de la sessió s’ha posat especial èmfasi en copsar la rellevància de la perspectiva de gènere en les anàlisis sociològiques, en general, i les econòmiques en particular; en abordar la macroeconomia des de la perspectiva de gènere, en conèixer els trets propis de l’emprenedoria femenina i en veure la importància del mercat femení i els trets del màrqueting que s’adreça a les dones.

Des de la coordinació del grau d’ADE s’organitzen cada any aquestes trobades amb doble objectiu, d’una banda la d’enfortir i millorar els lligams entre la Universitat de Vic i el professorat d’economia i empresa dels instituts de les comarques més properes a la nostra Universitat i d’altra banda ser un espai on es pugui parlar, debatre i discutir temes econòmics d’actualitat.

La coordinadora del grau en Administració i Direcció d’Empreses, Carme Viladecans, explica que la finalitat bàsica d’aquesta trobada és enfortir els lligams entre els professors de la Universitat de Vic i dels instituts de l’àmbit de l’economia i l’empresa. És important que ens coneguem. És important saber com fan la docència d’aquesta àrea de coneixement per a després nosaltres, des de la universitat, poder donar continuïtat i millorar la docència que fem a la institució. Per altra banda, també és important tenir present que és un espai on es pot tractar, debatre, discutir i plantejar temes d’actualitat en l’àmbit de l’economia i l’empresa.