Xavier Palomar Aumatell, professor del grau en Infermeria de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la UVic-UCC, va realitzar una estada, del 27 al 31 de març, a la VIVES Healthcare School (Bruges, Bèlgica) com a professor convidat a la Internacional Week Campus Brugge amb el títol Care without Borders-Diversity in Care.

És la segona edició que Palomar va com a professor convidat amb el finançament del programa ERASMUS Teaching. En aquesta edició han participat un total de 150 estudiants de diferents països com Alemanya, Holanda i Finlàndia entre d’altres. Durant aquesta setmana es reuneixen estudiants de les diferents disciplines com la infermeria, la llevadora, la fisioteràpia i la teràpia ocupacional, amb l’objectiu de fomentar el treball interprofessional d’aquests estudis. Alhora, els estudiants poden escollir entre els diferents workshops que prepararen els professors de tots els països. El fet que hi hagi estudiantat i professorat internacional, dona més punts de vista del tòpic que es treballa durant tot el curs.