Els professors del grau en Fisioteràpia Eduard Minobes, Ricard Castro i Luz Varela van participar al XIV Congrés de la Societat Catalano-Balear de Fisioteràpia que es va celebrar aquest 24 de novembre a Barcelona, a l’Acadèmia de Ciències Mèdiques i de la Salut de Catalunya i de Balears, sota el títol “La fisioteràpia en moviment”.

La temàtica del congrés va ser l’exercici terapèutic, un tema que s’ajusta a totes les especialitats de la fisioteràpia, com en les que imparteix classe la professora Luz Varela sobre fisioteràpia en neurologia, el professor Ricard Castro sobre fisioteràpia cardiorespiratòria, i el professor Eduard Minobes sobre fisoteràpia en geriatria i fisioteràpia musculoesquelètica.

Durant el congrés, el Dr. Eduard Minobes va presentar un pòster sobre els beneficis de diferents tipus d’escola de columna en lumbàlgies mecàniques, elaborat conjuntament amb un equip de professors de la UVic-UCC, la Universitat Rovira i Virgili i l’Hospital Universitari Sant Joan de Reus.