Eloi Bordas, exestudiant del grau en Teràpia Ocupacional ha assistit com a professional a l’aula a l’assignatura Noves Tecnologies i Entorns Accessibles de segon curs on ha explicat diferents noves tecnologies aplicades en neurorehabilitació. L’eloi, que va acabar el grau l’any 2018-19, està treballant actualment a l’Institut Guttmann de Barcelona i és terapeuta de neurorehabilitació.  Bordas ha vingut a l’aula a explicar als estudiants com apliquen aquestes noves tecnologies en processos de rehabilitació neurològica al centre, espai especialitzat en el tractament de lesions medul·lars i dany cerebral adquirit. El que es pretén amb aquestes noves tecnologies és promocionar l’autonomia personal d’aquestes persones per tal que puguin desenvolupar més fàcilment diferents activitats de la vida diària en què tenen diverses alteracions funcionals motores, sensorials, comunicatives, cognitives i emocionals.

A l’aula ha ensenyat i explicat les funcions de diferents dispositius tecnològics adreçats a diferents tipus de malalties, com per exemple, Armeo, un braç robòtic destinat a la recuperació de la funció motora de les extremitats superiors que permet a millorar la mobilitat dels braços de pacients que hagin patit un ictus o tinguin lesions medul·lars, entre d’altres.