El proper 25 de maig a les 15:00h es durà a terme el Webinar ‘Comer sano para salvar el planeta’ via Zoom, organitzat pel grau de Nutrició Humana i Dietètica de la UVic-UCC que parlarà sobre nutrició i sostenibilitat per tal de reduir les conseqüències i vetllar per la salut del planeta.

El webinar, obert a estudiants, professionals i públic en general, comptarà amb la presència de Marta Guadalupe Rivera, directora de la Càtedra d’Agroecologia i Sistemes Alimentaris i professora del grau de Nutrició Humana i Dietètica de la UVic-UCC, i Alba Reguant, dietista-nutricionista i també professora del grau de Nutrició Humana i Dietètica de la UVic-UCC.

Per inscriure’t, clica a l’enllaç.

El próximo 25 de mayo a las 15:00h se realizará el Webinar ‘Comer sano para salvar el planeta’ vía Zoom, organizado por el grado de Nutrición Humana y Dietética de la UVic-UCC que hablará sobre nutrición y sostenibilidad para reducir las consecuencias y velar por la salud del planeta.

El webinar, abierto a estudiantes, profesionales y público en general, contará con la presencia de Marta Guadalupe Rivera, directora de la Cátedra de Agroecología y Sistemas Alimentarios y profesora del grado de Nutrición Humana y Dietética de la UVic-UCC, y Alba Reguant, dietista-nutricionista y también profesora del grado de Nutrición Humana y Dietética de la UVic-UCC.

Para inscribirte, pulsa en el enlace.