Des del Centre Internacional de Formació Contínua i en col·laboració amb la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, s’ha obert el període d’inscripció per apuntar-se al curs presencial ‘Embenats Neuromusculars (Tapings Kinesiològics). El curs es durà a terme a l’Edifici B del campus Miramarges de la UVic-UCC el divendres 19 de març de 15 a 20h i el dissabte 20, de 9 a 14h i de 15 a 20h.

Els Embenats Neuromusculars, Taping Kinesiològic o Kinesiotape, darrerament s’han fet molt populars en la pràctica terapèutica tant en metges com en fisioterapeutes. Les propietats d’aquest esparadrap elàstic ens faciliten el moviment de la musculatura, no limiten els moviments corporals i influeixen en la circulació sanguínia, limfàtica i en la temperatura corporal. Si els músculs no funcionen bé podem tenir molèsties i lesions. L’aplicació d’aquest material amb diferents tècniques, pot influir en els teixits de manera diferent, així com facilitar un moviment més fisiològic que beneficiarà la recuperació del teixit.

Els objectius principals d’aquest curs, son conèixer les bases teòriques i les diferents tècniques dels Embenats Neuromusculars, aprendre a aplicar el Taping Kinesiològic en totes les zones del cos i saber-lo utilitzar segons les diferents patologies, dominar la tècnica per ajudar als músculs en el seu procés de reparació, millorar la funció muscular, entre d’altres.

Aquesta formació està adreçada a graduats i a estudiants de 2n, 3r i 4t en Fisioteràpia. En cas de ser estudiant de Fisioteràpia de la UVic-UCC, pots reconèixer l’equivalent a 0,5 ECTS.

Pots consultar-ne les bases completes i més detalls clicant aquí.