Tenint en compte que el dia 5 de juny és el Dia Mundial del Medi Ambient, l’Àrea d’Infraestructures i Serveis Generals proposa de celebrar-ho amb el concurs de fotografia “Capturant la sostenibilitat”, amb l’objectiu de sensibilitzar sobre les accions personals de sostenibilitat.

El concurs està obert a tota la comunitat universitària i les persones que hi vulguin participar hauran de fer una fotografia, dins les instal·lacions de la Universitat, que estigui relacionada amb els hàbits de sostenibilitat que duen a terme a la UVic-UCC (per exemple, menjar amb una carmanyola, omplir l’ampolla d’aigua a l’office, anar a peu o amb bici, separar els residus, etc.).

La resolució dels guanyadors se sabrà el 5 de juny. Es podrà optar als premis següents: el 1r premi és una capsa regal Mil i una nits a Catalunya, valorada en 100 €; el 2n premi és un àpat per a dues persones a la Cafeteria de Sant Tomàs, i el 3r premi és una ampolla tèrmica i un boc’n’roll reutilitzable.

El termini s’obre el 21 de maig i finalitza el 31 de maig.

Aquest concurs s’emmarca dins les accions de sensibilització del projecte Ecocampus, que vetlla perquè la UVic-UCC sigui una universitat sostenible.