Els dies 22 i 23 de març, les professores del grau en Infermeria, Meritxell Mondéjar i Olga Isern, van fer una visita a Mallorca per tal de reunir-se amb centres hospitalaris i parlar de les necessitats de places de pràctiques en funció de l’alumnat que hi ha provinent de les Illes. En concret van mantenir reunions amb l’Hospital Universitari Son Espases i la Clínica Juaneda de Palma. També van anar a Porto Cristo, Manacor i a l’Hospital de Llevant.

Seguidament, es van exposar els períodes de pràctiques i el currículum dels quatre anys del grau en Infermeria. Hi va haver molta entesa per part de les institucions que en la mesura que puguin també coordinats amb les Universitats de les Illes Balears intentaran donar cabuda a algunes places de pràctiques.