En el marc del projecte UAlumni Stories ha sortit publicada una nova entrevista a un membre del col·lectiu Alumni. En aquesta ocasió, es tracta de Maite Vila, que es va titular en Infermeria el 1989 a l’Escola Universitària d’Infermeria Osona dels Estudis Universitaris de Vic i que actualment treballa d’infermera en Pràctica Avançada en Anestèsia i Clínica del Dolor al Consorci Hospitalari de Vic. En els poc més de set minuts que dura l’entrevista, Maite Vila relata en un to distès aspectes que tenen a veure amb els seus anys de formació a la UVic i amb la seva experiència professional en l’àmbit de la infermeria.

El projecte UAlumni Stories dona a conèixer les trajectòries vitals i professionals del col·lectiu UAlumni de membres que han destacat en el seu àmbit professional. En el decurs d’una entrevista, expliquen la seva trajectòria professional, els seus projectes i la seva experiència universitària. El projecte ha recollit fins a l’actualitat l’entrevista al periodista Jordi de Planell; als enginyers Albert Boix, Joan Gaudes i Marc Mundó, fundadors de Goufone, i a la biotecnòloga Laura Escudero, i es preveu que inclogui representants de totes les facultats.