El proper 17 de març, se celebrarà la Diada de Fisioteràpia que tindrà com a eix central la pandèmia de la COVID-19. La diada, que començarà a les 10 h amb l’acte d’inauguració per part de la degana de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, Míriam Torres anirà seguida de la taula rodona: “Experiències relacionades amb la pandèmia de la COVID-19“, que comptarà amb la participació d’Imma Castillo, fisioterapeuta respiratòria de l’Hospital de Granollers; Amadeu Godayol, Metge de família del CAP de Manlleu; Montse Faro, Infermera i voluntària COVID; Eva Vila i Cristina Juvanteny, fisioterapeutes voluntàries COVID i serà moderada per Cristina Font, professora del grau de Fisioteràpia de la UVic-UCC.

Tot seguit, de 12 h a 13.30 h es duran a terme uns videotutorials amb activitats i tallers pràctics vinculats a temàtiques de diverses assignatures que els estudiants hauran de realitzar i s’hi podran accedir fins les 19:30 h. A les 15.30h es realitzarà la segona taula rodona: “Teleassistència” moderada pel professor del grau en Fisioteràpia, Eduard Minobes, i comptarà amb la participació de Jose de la Torre de la Plataforma Planedo i de Pep Ortiz, Cap d’Unitat RHB Hospitalària i Ambulatòria del Consorci Hospitalari de Vic. Per acabar, a les 16.30h es presentaran els Pòsters Científics realitzats pels estudiants del grau de Fisioteràpia i es finalitzarà amb la cloenda de la Diada.