L’equip de bàsquet femení de la UVic-UCC va aconseguir un triomf memorable en guanyar la Copa Universitària de Catalunya. Aquesta victòria els hi va donar l’accés directe a la final a 4 del Campionat de Catalunya, tot i que malauradament no van poder arribar a la gran final. No obstant això, aquest triomf els ha assegurat una plaça a la final nacional del torneig universitari, una oportunitat que les estudiants esperen amb molta il·lusió.
Quan se’ls va preguntar sobre l’experiència, una de les integrants de l’equip va afirmar que: “Formar part de l’equip de bàsquet de la universitat ha estat una experiència extraordinària. No només ens ha permès gaudir de l’esport que tant ens apassiona, sinó que també ens ha unit com a equip. Compartir pista amb companyes que també juguen a bàsquet en altres equips i categories ha enriquit encara més aquesta etapa universitària”.
Molta sort noies i molts èxits en les pròximes competicions.