Laura Coll, professora de fisioteràpia, va estar al passat mes de setembre a Helsinki en el EuGMS Congress dins del projecte Join4Joy que lidera la UVic. La Laura va ser la investigadora principal de la comunicació que va fer a travès d’un pòster. Va tenir la col·laboració de Bethesda Klinik Ulm i la doctora Dhayana Dallmeier.

El treball presentat se centrava en la comunicació dels resultats exclosos d’una investigació prèvia que s’havia enfocat a diversos països d’Europa. A partir d’aquí es va conéixer l’opinió de com es poden beneficiar i gaudir les persones de més de 65 anys duent a terme activitat física.  Se’ls hi va preguntar a professionals, estudiants, la mateixa gent gran i els seus familiars.

En aquest projecte liderat per la Laura, també hi participen els estudiants del grau de Fisioteràpia, ajudant en les diferents fases de la investigació.