La UVic acollirà el proper 28 de novembre la tercera Jornada de Salut Comunitària de la Ciutat de Vic, una activitat que pretén donar a conèixer què és la salut comunitària i mostrar quines accions s’estan portant a terme en aquest àmbit a la ciutat. La trobada donarà eines per a l’elaboració i l’avaluació de projectes en aquest àmbit i aquest any se centrarà en l’envelliment i les persones grans.

La jornada està organitzada per la Comissió de treball de la Taula de Salut Comunitària de Vic amb la col·laboració de la Facultat de, l’Ajuntament de Vic, l’Equip d’Atenció Primària de Vic, l’Associació Tapís, l’Agència de Salut Pública de Catalunya, l’Institut Català de la Salut i l’Obra Social ‘la Caixa’. La ponència principal parlarà de l’envelliment amb ètica i anirà a càrrec de Jordi Amblàs, director adjunt de la Càtedra de Cures Pal·liatives de la UVic-UCC, i Ester Busquets, directora del Departament de Ciències Socials i Salut Comunitària de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar de la UVic.

Després de la ponència principal, s’oferirà una taula rodona sobre experiències de salut comunitària vinculades a les persones grans amb dos espais de debat, un de dedicat a la participació de les persones grans en el disseny de les ciutats, i un altre sobre la participació d’aquestes persones a la comunitat, on s’explicaran diferents projectes que hi ha en funcionament a la comarca d’Osona. Finalment, el Dr. Ramon Bayés es farà càrrec de la cloenda de la matinal.

Us facilitem l’enllaç per a fer les inscripcions així com el programa detallat de la Jornada.