Sílvia Vilaró, de la la Unitat de Relacions Internacionals de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar, ha visitat aquest octubre dues universitats a Polònia:
Per una banda va visitar la Nicolaus Copernicus University , amb qui la FCSB té conveni pel grau en Infermeria. En aquest moment, 4 estudiants d’aquest grau hi estan fent mobilitat d’estudis. En el marc de la visita van poder visitar el centre de simulació de la universitat, on fan pràctiques els estudiants de diferents graus de salut.
Després es va visitar també la Wroclaw University of Life and Environmental Sciences, amb qui recentment es va signar un conveni  pel grau en Nutrició Humana i Dietètica (NHD). A més, juntament amb la VIVES University of Applied Sciences, la UVic i la UPWR participen en el projecte COIL (intercanvi lingüístic online en anglès) “First plates” en el marc de l’assignatura English for Health Sciences de 1r de NHD.
Des de la Unitat de Relacions Internacionals van mantenir reunions de treball amb les oficines internacionals d’ambdues universitat, i també amb les coordinacions de grau, i es van poder visitar instal·lacions i centres de pràctiques.