El 10 d’octubre passat, un equip de l’Àrea de Màrqueting de la UVic es va desplaçar a la Fira Unitour de Mallorca, que és la primera cita del conjunt de fires en què la UVic és present des d’ara i fins a finals d’abril de 2023.

A la Fira Unitour de Mallorca, que es va desenvolupar al Palau de Congressos de Palma, hi van assistir trenta centres de secundària de la zona. La majoria dels estudiants que van anar-hi a demanar informació eren de 1r i 2n de batxillerat, i molts estaven interessats en graus de l’àmbit de la salut, com Medicina, Infermeria o Odontologia. Entre els gairebé 200 estudiants que van visitar l’estand de la UVic, la preocupació més gran és l’allotjament, atès que per als illencs començar la universitat a Catalunya representa un canvi de vida.

Els dies 2 i 3 de novembre, la UVic torna a tenir una cita amb fires d’orientació universitària. Aquest cop, estarà present a les de Bilbao i Sant Sebastià, també organitzades per Unitour.

D’altra banda, pròximament, la UVic també tindrà presència a les fires University Day, d’Eivissa; L’Étudiant, de Montpeller; University Day, d’Andorra; L’Étudiant, de Perpinyà; Fira Univers Jove, de Ripoll; l’Espai de l’Estudiant, de Valls; el Saló de l’Ensenyament, de Barcelona, i JOB&Orienta, de Verona, entre d’altres.