El 6 i 7 de març, la FCSB va rebre la visita de les professores de Nutrició Lieve Acke i Lien Joossens, de la VIVES University of Applied Sciences, de Bèlgica. Les professores van mantenir reunions de treball, van presentar als estudiants l’oferta internacional de la seva universitat i van impartir classe en el marc de l’assignatura de 3r, Estratègies d’educació alimentària.
VIVES University of Applied Sciences té conveni amb la FCSB per als graus en Nutrició, Teràpia Ocupacional i Infermeria, i juntament amb la Wroclaw University of Environmental and Life Sciences (Polònia), aquest curs acadèmic ha estat un dels partners participants en el projecte COIL (intercanvi virtual) en el marc de l’assignatura “English for Health Sciences” de 1r del grau de Nutrició Humana i Dietètica.