Els estudiants del primer curs dels graus d’Infermeria, Nutrició Humana i Dietètica, Fisioteràpia i Teràpia Ocupacional ja han començat les classes i, per aquest motiu, la Facultat ha organitzat una jornada d’acollida que s’ha celebrat aquest dimecres 3 d’octubre, i que ha començat amb una benvinguda a l’Aula Magna on els ha rebut la degana, la Dra. Paola Galbany, juntament amb la vicedegana, la Dra. Míriam Torres.

Tot seguit la cap d’estudis Tamara Gastelaars ha donat un seguit d’informacions generals als estudiants per tal de situar-los dins el marc d’aquesta nova etapa dels seus estudis, i s’ha fet una taula rodona a càrrec d’ex-estudiants de la Facultat sota el títol “Mosaic d’experiències”.

Els serveis de la UVic, com l’Escola d’Idiomes, el Servei d’Atenció a la Comunitat Universitària UHub, el Servei de les TIC i la Biblioteca també s’han presentat als estudiants i, finalment, els coordinadors dels quatre graus, els professors Eva Rovira per Infermeria, Anna Vila per Nutrició Humana i Dietètica, Carles Parés per Fisioteràpia i Judit Rusiñol per a Teràpia Ocupacional, han reunit els estudiants ens quatre espais diferents per a fer una presentació dels estudis.