El professor del grau d’Infermeria Xavier Palomar acaba de realitzar una estada Erasmus+ Formació a l’illa caribenya d’Aruba (Països Baixos) convidat per la Creu Groga Aruba Internacional (www.witgelekruisaruba.org).

L’objectiu de l’estada era conèixer in situ el treball d’aquesta organització en àmbits com l’atenció a les addiccions i a la salut mental, el seguiment de malalties cròniques, l’atenció domiciliària a la tercera edat, tasques preventives en la infància i adolescència, l’atenció en centres penitenciaris, etc. A banda de visitar centres de salut, en Xavier Palomar també va mantenir reunions a la Universitat d’Aruba, a l’Escola d’Infermeria i a l’Horacio Oduber Hospital.

En el marc de la visita, s’ha signat un conveni de pràctiques internacionals que permetrà, a partir del curs 24-25, als estudiants de grau d’Infermeria realitzar pràctiques internacionals a Aruba a través de la Creu Groga (3 places per semestre).