Dins del marc de les activitats transversals que s’organitzen des de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar per als estudiants, el dimecres 29 de novembre, la Dra. Anna Espart Herrero, infermera, doctora en biotecnologia i professora de la Universitat de Lleida va impartir la conferència “Formar-se i investigar en salut ambiental en el context de la crisi climàtica. Reptes per a la salut del s. XXI”.

En la seva presentació, Espart va considerar la salut, el medi ambient i la biotecnologia com els eixos vertebradors per definir el paper de les infermeres com a gestores de salut davant els canvis que la crisi climàtica està plantejant. A més, va apuntar diferents propostes formatives en salut mediambiental, així com l’aportació d’alguns estudis de recerca per assolir una salut global.