La professora del grau en Infermeria, Emi Chirveches, està realitzant una mobilitat ERASMUS per a la docència  a l’Escola Superior de Saúde Norte Cruz Vermelha Portuguesa (ESSCVP), a Oliveira de Azemeis, Portugal. L’estada de docència és del 16 al 20 d’octubre.
L’Emi ha visitat aquesta institució en el marc d’una beca Erasmus Docència i ha impartit classes sobre comunicació terapèutica i habilitats comunicatives amb els pacients per als estudiants d’Infermeria. Així mateix, ha mantingut reunions de treball amb el professorat de ESSCVP que imparteix l’assignatura de Comunicació Terapèutica per tractar propostes docents innovadores i detectar possibles temes de recerca d’interès comú.
Alguns dels objectius d’aquesta mobilitat és impulsar estades de curta durada en institucions d’educació superior per a impartir docència. Permetre que els estudiants es beneficiïn dels coneixements i experiència d’acadèmics d’altres països. A més, es busca fomentar l’intercanvi de competències i experiències sobre mètodes pedagògics.