Aquest dilluns la Fundació Corachan ha celebrat el lliurament de beques per a postgraduats en el grau en infermeria dels centres de l’Àrea de Barcelona. Amb el projecte “Suport a la formació” la Fundació aposta per la formació especialitzada i l’excel·lència professional des de 2013. El programa de beques ha premiat a vuit alumnes amb els millors expedients de la promoció 2020-2024, i cada beca compta amb una dotació de fins a 4.000 €, per a finançar els estudis de postgrau o màster en alguna de les àrees de les ciències de la salut.

L’estudiant d’infermeria de la UVic-UCC, Júlia Casacuberta, ha estat premiada per seguir els seus estudis amb un Màster en Metodologia de la Recerca Aplicada a les Cures Infermeres. La Júlia Casacuberta explica que desitja aprofundir els seus coneixements en aquest camp i que té una gran passió per la recerca, una de les branques de la infermeria que més la motiva. L’estudiant becada forma part del Grup de Recerca Methodology, Methods, Models and Outcomes of Health and Social Sciences (M3O), on ha pogut participar en projectes de recerca i valora que la participació en projectes de recerca enriqueix el coneixement i les habilitats dels professionals d’infermeria, fomentant el desenvolupament professional continu.

La celebració d’entrega de beques va comptar amb la ponència de la patrona de la Fundació Corachan, Arantxa Moll, que va inaugurar l’acte felicitant les alumnes becades “per haver demostrat un alt nivell de competència, i un profund sentit d’humanitat, qualitats essencials a la infermeria. Som aquí per reconèixer el vostre mèrit i animar-vos a continuar avançant en la vostra formació de postgrau, on continuareu adquirint les habilitats i coneixements que us permetran ser líders al vostre camp”. Des de la UVic la coordinadora del grau, Meritxell Mondejar i la coordinadora de 4t curs, Núria Grochs, han acompanyat l’estudiant en l’acte d’entrega de beques.