Javier Jerez Roig delegat de recerca de la Facultat de Ciències de la UVic, és el nou assessor de recerca del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya. Màster en Salut Pública per la Universidade Federal do Rio Grande do Norte (Brasil, 2014), doctor en Salut Pública per la mateixa universitat (2016), professor de la Facultat de Ciències i fisioterapeuta, aquesta nova incorporació col·legial tindrà les següents funcions:

• Atendre consultes de col·legiades i col·legiats que vulguin iniciar un projecte de recerca.
  • Revisar les bases i coordinar la revisió de resums de les jornades i congressos del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya.
  • Coordinar la part científica dels projectes pilot que es vulguin engegar per part del Col·legi.
  • Coordinar la revisió de beques col·legials de recerca.

Javier Jerez Roig