La nit del passat divendres 14 de maig a les 18:30h va tenir lloc, a l’hotel Majestic de Barcelona, la Nit de la Fisioteràpia 2021 organitzada pel Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya (CFC). Enguany hi va haver un reconeixement als guanyadors dels ajuts del CFC, les beques d’investigació de l’any 2020, als projectes solidaris i a la recerca, els quals tres projectes premiats eren de tres membres del grup de recerca M3O i professors de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar: Javier Jerez, Luz Varela i el Marc Terradas.

A la trobada també hi va assistir la directora general de Professionals de la Salut del Departament de Salut, Dra. Montserrat Gea, que va entregar el Premi June Nystrom a Josep Medina, fisioterapeuta, psicòleg i doctor per la Universitat de Barcelona.

A més a més, a diferència dels altres anys, en aquesta edició el Col·legi va entregar el premi al Fisioterapeuta de l’Any a tot el col·lectiu de la fisioteràpia i no a un fisioterapeuta en particular, per la imprescindible tasca que han fet i fan treballant en primera línia en la cura i rehabilitació dels malalts de COVID-19. Va ser un homenatge al conjunt de la professió en el qual hi van participar diversos fisioterapeutes en representació del territori i dels diferents àmbits de la fisioteràpia, els quals ens van explicar com han viscut la pandèmia.

Pau Farrés que va recollir el premi en nom de Javier Jerez, Luz Varela i Ramon Aigüadé, degà del CFC

Pau Farrés que va recollir el premi en nom de Javier Jerez, Luz Varela i Ramon Aiguadé, degà del CFC