L’estudiant de la UVic-UCC Hector Bazán va guanyar les dues medalles d’or que es disputaven a la final del Campionat d’Espanya Universitari d’Escalada, que va tenir lloc del 3 al 5 de maig a Chillarón, Cuenca. Bazán, que estudia el grau en Fisioteràpia a la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB), va aconseguir els dos ors en les modalitats de bloc i de dificultat, en la competició que organitzava la Universidad de Castilla y La Mancha. Bazán representava a la UVic -UCC i ha resultat ser tot un èxit universitari, a més a més d’un dels escaladors més destacats del panorama català. Des de la Facultat de Ciències de la Salut i Benestar, admirem la dedicació i compromís que tenen tots els estudiants que combinen els seus graus universitaris amb les seves carreres esportives.

Hector Bazán, també es va proclamar Campió en el Campionat de Catalunya Universitari que es va fer a Vic el novembre del 2023

El podeu seguir a l’Instagram (hectorbazaan).

Molta sort, Hector i molts èxits en les pròximes competicions.