La setmana passada va culminar el Programa BIP – Blended Intensive Programme Empowered by Meaningful Experiences in Nature-course amb la fase virtual posterior al curs de pràctica reflexiva i valoració.

Hi han participat 3 estudiants del Grau en Infermeria: Maddi Michelena Arburua (3r curs), Núria Hernando De la Rubia i Georgina Lujan López (2n curs), amb la professora Núria Gorchs.

El programa consta d’un intercanvi de professors i estudiants organitzat per la Universitat de Ciències Aplicades d’Oulu (Oamk) i consta d’una fase virtual prèvia per realitzar la part teòrica i preparatòria: del 17 d’abril al 15 de maig; una experiència presencial al bosc Honkamaa: del 17 al 21 i una fase virtual posterior de reflexions i avaluació del 23 al 9 de juny del 2023.

Hi van participar 30 estudiants i 9 professors, integrants de 6 Universitats europees (OAMK – Finlàndia, Thomas More i Artevelde – Bèlgica, LSU – Lituània, IPS Setúbal – Portugal i UVic-UCC) i d’11 països diferents.

Al campament i bosc de Honkamma (Kemnimmaa) a Lapònia, a través de l’organització del dia a dia, de la planificació d’activitats significatives i de la pràctica reflexiva estructurada, els estudiants han après habilitats pel treball en equip, autoconeixement i connexió amb la natura com a eina.