El proper dimecres 10 de novembre de 09:00 a 13:15 hores, es durà a terme la Jornada d’Investigació en Teràpia Ocupacional. “Converses sobre experiències acadèmiques i estudiantils en Recerca en Teràpia Ocupacional”, organitzat per la Universitat Andrés Bello, Seu Concepción, de Xile. En aquesta Jornada, on està previst que hi assisteixin alumnes del grau en Teràpia Ocupacional de la UVic-UCC, també hi participarà el professor del grau, Josan Merchán-Baeza, com a ponent en la presentació inaugural sota el títol: “¿Es posible investigar en Terapia Ocupacional? Mi experiència en el mundo de la investigación.”

L’activitat té com a objectiu generar reflexions d’acadèmics i estudiants sobre els reptes de la Recerca en Teràpia Ocupacional.

Els convidats en aquesta jornada seran:

• Josan Merchán-Baeza, terapeuta ocupacional, doctor en Ciències de la Salut per la Universitat de Màlaga i professor de la Universitat de Vic i de la Universitat Pablo de Olavide i el qual farà la presentació inaugural sota el títol: “¿Es posible investigar en Terapia Ocupacional? Mi experiència en el mundo de la investigación”.
  • Aurora Vergara Brunet, terapeuta ocupacional, seu acadèmica de Viña del Mar, Escola de Teràpia Ocupacional, UNAB.
  • Felipe Zapata Campos, terapeuta ocupacional, seu acadèmica de Santiago, Escola de Teràpia Ocupacional, UNAB.
  • Valeria Parra Molina, terapeuta ocupacional, titulada UNAB Concepción, treballa en un centre ambulatori d’atenció i tractament integral en addiccions, l’Hospital de Santa Bàrbara.

Aquesta activitat es farà de manera online. Consulta la informació aquí.