El divendres 29 d’octubre, els estudiants de primer curs del grau en Teràpia Ocupacional de la UVic-UCC, van realitzar dinàmiques de creativitat al Casal Claret. En un dia intens ple d’activitats pràctiques, van poder complementar tota la part teòrica treballada a les classes fins al moment, a més de potenciar el coneixement dels alumnes.

Al llarg del matí es va iniciar amb un taller de costura de la mà de les dones del cosidor pas a pas del Casal Claret, combinat amb un taller de teixir on els estudiants van poder experimentar amb diferents tècniques de teixir, com ara el ganxet, punt de mitja, teler circular, entre d’altres. Aquest taller també anava acompanyat de diferents productes de suport pensats perquè persones amb diversitat funcional (física, cognitiva o sensorial) puguin teixir.

A la tarda van continuar amb unes dinàmiques de creativitat amb l’objectiu de potenciar la creativitat, considerada una qualitat indispensable per a qualsevol terapeuta ocupacional. Finalment, van acabar amb unes dinàmiques de teatre per millorar la cohesió del grup i l’expressió corporal.