El passat 20 de març els estudiants de 1r curs del Grau en Nutrició Humana i Dietètica, dins de l’assignatura de Bromatologia, van assistir a la Fira Alimentària, referent mundial de la indústria alimentària a on van poder veure les tendències del mercat agroalimentari.

L’objectiu de la visita era poder conèixer els nous productes i cap a on es mou la innovació en l’àmbit alimentari. Com a grans novetats es destaca el gran volum d’empreses del sector que estan innovant per fer productes més saludables i amb elevat contingut vegetal, els anomenats plant-based, així com productes amb major contingut proteic o noves begudes com les bubbles teas, té amb boletes farcides de xarop i que són molt refrescants!