Estudia el Grau de Nutrició Humana i Dietètica a la UVic!

El grau en Nutrició Humana i Dietètica forma dietistes-nutricionistes reconeguts com a experts en alimentació, nutrició i dietètica, amb capacitat per actuar sobre l’alimentació de persones sanes o malaltes.

Formació específica que reforça quatre eixos estratègics:

1. L’exercici lliure de la professió, aprofundint en l’emprenedoria, la comunicació i el màrqueting estratègic.
  2. La nutrició esportiva, reforçant les competències en relació amb l’alimentació i la pràctica d’AF.
  3. La recerca aplicada a la nutrició.
  4. L’ensenyament de tipus pràctic, amb elements transversals que capacitin a l’alumne per incorporar la pràctica i l’evidència científica en l’exercici professional.

Sortides professionals dels graduats en Nutrició Humana i Dietètica:

• En l’àmbit de la nutrició clínica, com a dietista clínic en centres i institucions socio-sanitàries públiques i privades
  • En l’àmbit de la nutrició comunitària o de la salut pública desenvolupant i participant en programes de prevenció i promoció de la salut en institucions governamentals, escoles, centres cívics… Programes comunitaris i de cooperació. Organitzacions no governamentals.
  • En la restauració col·lectiva, participant en la supervisió, l’organització i la gestió dels serveis d’alimentació.
  • En la indústria alimentària, assessorant en el desenvolupament de nous productes, la millora i la innovació de línies de productes existents i en tasques d’informació i promoció de productes per assegurar l’enllaç entre els equips de R+D+I (recerca, desenvolupament i innovació), qualitat i màrqueting.
  • En l’àmbit de la docència, en departaments universitaris o centres de formació públics i/o privats, en temes relacionats amb la nutrició i l’alimentació.
  • En centres d’investigació, tant d’organismes públics com privats, integrat en equips de recerca, tant en el camp clínic com en el de la nutrició comunitària.
  • Exercici lliure de la professió. Consulta dietètica, consultoria nutricional, mútues sanitàries.

Aquí trobareu més informació sobre el Grau en Nutrició Humana i Dietètica