Imatge de la presentació del SCP.

Els estudiants de 4t del grau en Teràpia Ocupacional han participat en una sessió d’orientació laboral que els hi han ofert des del Servei de Carreres Professionals. Durant la sessió s’ha parlat de com fer el curriculum vitae i una carta de presentació per al moment de buscar feina. Els estudiants han rebut eines per poder millorar el currículum i s’ha parlat de la importància de tenir una documentació ben preparada per donar una bona imatge a les empreses.

Imatge durant la sessió.

La sessió s’ha fet en línia a través d’una videoconferència moderada per la coordinadora del grau, la Dra. Judit Rusiñol, i amb la participació d’Ona Sadurní, de la Unitat d’Orientació Laboral del Servei de Carreres Professionals de la UVic.

Després d’aquesta sessió i d’acord amb l’interès que els estudiants han mostrat, des de la coordinació del grau s’han programat una sessió amb el col·legi professional de Terapeutes Ocupacionals de Catalunya (COTOC), que es farà el pròxim 5 de maig, també a través d’una videoconferència.