Aquesta setmana els estudiants de 3r del grau en Fisioteràpia han fet una activitat de realitat virtual a l’assignatura de Fisioteràpia en Neurologia II. Dins d’aquesta assignatura es pretén que l’estudiant conegui les diferents síndromes del sistema nerviós i també les alteracions i discapacitats que ocasionen en la persona amb l’objectiu de poder plantejar el tractament de fisioteràpia més adequat.

La realitat virtual s’ha convertit en una eina molt efectiva per a la fisioteràpia i la rehabilitació, permetent als pacients tenir una experiència de tractament més atractiva i dinàmica.

El propòsit d’aquesta classe pràctica, amb les professores Mirari Ochandorena i Sandra Rierola, era provar les noves tecnologies que es poden utilitzar en neurorehabilitació per a treballar equilibri i coordinació. D’aquesta manera els estudiants aconsegueixen entendre més a fons els beneficis que obtenen els pacients amb l’ús de noves tecnologies.