Salvador Simó al Karolinska Institutet.

El Karolinska Institutet de Suècia ha acollit al professor de la FCSB Salvador Simó que ha desenvolupat una estada de recerca i docència amb una Beca Erasmus Docència, del 28 de novembre a l’1 de desembre. Durant la visita ha participat com a membre de la xarxa internacional de recerca narrativa amb investigadores de Suècia, Noruega, Alemanya i Colòmbia.

Simó també va participar com a expert en un plafó sobre ciència de l’ocupació, juntament amb els catedràtics Hans Jonsson i Sissel Alssaquer, i ha impartit docència als estudiants del grau en Teràpia Ocupacional sobre intervencions comunitàries basades en l’art i la cultura. Tanmateix, Simó va assistir a la defensa amb èxit de la tesi doctoral de Margarita Mondaca, de qui ha estat mentor.