Aquest dimecres 18 d’octubre han visitat la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar els membres de la Unitat de Salut Mediambiental Pediàtrica de la Garrotxa (PEHSU Garrotxa), el pediatre Ferran Campillo, i la infermera Anna Gelis. Durant la seva visita han fet la conferència “Salut Planetària: què podem fer des de les consultes?¨ per als estudiants de 1r d’Infermeria, dins el marc de l’assignatura de Bases Teòriques de la Infermeria.

La Unitat PEHSU Garrotxa és una de les tres úniques unitats que existeixen a l’Estat Espanyol, amb un equip pioner en la implementació dels indicadors mediambientals en el cribratge precoç des del moment de la concepció en un embaràs, fins a l’edat adulta.

La conferència, que s’ha fet a l’Aula Magna de la UVic, ha versat sobre la relació directa de la salut i l’entorn i s’han exposat els nous enfocaments que cal tenir en compte per donar resposta a situacions de risc, i de la importància de fer prevenció avui, per l’efecte que tenen els factors mediambientals en les pròximes generacions.

Aquí us compartim l’enllaç a la conferència: