El proper dia 13 de juliol de 2022 de 16.00 h a 18.00 h se celebrarà el Seminari “Nuevas tendencias para movilizar a los pacientes de forma segura”, organitzat pel Grup de Recerca M3O (Methodology, Methods, Models and Outcomes of Health and Social Sciences), i dirigit a professors i professionals de la salut.

Durant el seminari s’explicarà com utilitzar el curs gratuït SAPHA (Patient handling in a safe and rehabilitating way), creat en el marc del Projecte RENE (Renewing Ergonomic Education for Health Care Students in European Higher Education Institutions).

El seminari tindrà lloc a la Sala Segimon Serrallonga de La Masia de la Torre dels Frares de la Universitat de Vic – Universitat Central de Catalunya (C/ carrer d’en Perot Rocaguinarda, 17, 08500 Vic – Barcelona). Pel que fa a l’acte, aquest és gratuït i hi haurà un descans inclòs.

Quant a les inscripcions, aquestes són obligatòries i des del Grup de Recerca s’anima a tothom que hi vulgui assistir, a inscriure’s a través del següent enllaç.