El grau de Fisioteràpia de la UVic és el tercer d’Espanya pel que fa a orientació internacional. Així ho especifica el Ranking CYD promogut per la Fundación Conocimiento y Desarrollo, que es fa fer públic ara fa uns dies i que anunciava, en l’àmbit general, que la UVic-UCC pujava una posició respecte de l’edició anterior i passava a ocupar el 14è lloc, empatada amb la UIC, d’un total de 81 centres universitaris estatals.

El Ranking CYD es basa en diversos indicadors sobre cinc àmbits: Ensenyament i Aprenentatge, Recerca, Transferència de Coneixement, Orientació Internacional i Contribució al Desenvolupament Regional. Paral·lelament, al rànquing general, la Fundación Conocimiento y Desarrollo també posa l’atenció en titulacions concretes, com és el cas de Fisioteràpia i Medicina, entre altres. Els indicadors en què el grau més destaca és en estudiants internacionals de grau, pràctiques a l’estranger, professorat estranger i fons internacionals de recerca.

Segons aquest rànquing, la Facultat de Medicina de la UVic-UCC també apareix en primer lloc de tot Espanya pel que fa a Contribució al Desenvolupament Regional.