El grau en Fisioteràpia aquest curs està de celebració, ja que se sumen 25 anys de l’inici d’aquests estudis a la UVic. Ara fa 25 anys, en el curs 1998-1999, es van iniciar els estudis de Fisioteràpia a la UVic (diplomatura universitària). Durant aquests 25 anys la Universitat i els estudis han anat creixent i adaptant-se als nous temps de manera que el que llavors era l’Escola Universitària de Ciències de la Salut (EUCS) va passar a ser la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar (FCSB). Paral·lelament, l’ensenyament de Fisioteràpia també ha evolucionat passant d’una diplomatura universitària (3 cursos) a un grau universitari (4 cursos) amb la implementació d’un nou el pla d’estudis a partir del 2015.

Des del grau s’han organitzat diferents activitats al llarg del curs per celebrar aquesta fita històrica i aquesta setmana arrenquen el programa d’actes amb un cinefòrum. Aquesta activitat estarà oberta a tothom, serà gratuïta i es durà a terme un dijous de cada mes des d’ara i fins a la primavera que ve, i està prevista la projecció d’una pel·lícula relacionada amb la professió de la fisioteràpia per a cada sessió de cinefòrum.

La primera cita és aquest dijous 16 d’octubre i la pel·lícula que aixecarà el taló és A propósito de Henry (1991). La projecció serà a les 19:00 hores, a la sala de cinema Mercè Torrents, situada a l’edifici C del Campus de Miramarges de la UVic, i després de veure el film s’obrirà una estona de debat i conversa sobre la pel·lícula.

Aquí podeu consultar el programa sencer. Al llarg del curs s’organitzaran també seminaris, tallers, conferències i activitats que s’aniran enunciant pròximament.