Salvador Simó amb el Dr. Yannick Ung a la Universitat de la Sorbona de París.

El professor i doctor de la FCSB Salvador Simó, també co-director de la Càtedra de Salut Mental de la UVic-UCC, ha assistit a un tribunal de tesi doctoral en qualitat de president a la Universitat de la Sorbona de París. La tesi, del ja doctor Yannick Ung, forma part del Doctorat en Sociologia de la Universitat de la Sorbona.

El ja Dr. Yannick Ung va defensar amb èxit la tesi doctoral titulada Étude de l’équilibre de vie des personnes présentant des troubles obsessionnels compulsifs : Utilisation de stratégies d’adaptation pour faire face aux situations de déséquilibre occupationnel. La tesi estudia com l’aplicació de les noves tecnologies pot millorar la qualitat de vida i equilibri ocupacional de les persones amb trastorn obsessiu compulsiu. Precisament l’ús de les noves tecnologies per millorar el benestar i la participació social és una de les línies destacades del grup de recerca Salut Mental de la UVic-UCC amb el CHV, Althaia i Osonament, del qual és membre el Dr. Simó.