L’eix temàtic de la Diada de Fisioteràpia de la FCSB, que se celebrarà el proper dimecres 20 de març, és el moviment com a capacitat de l’home per relacionar-se amb el seu entorn i com a instrument d’expressió, no tan sols d’una activitat funcional, sinó també una forma de comportament.

Les alteracions dels moviments i els estats de dolor configuren el percentatge més gran de la intervenció de la Fisioteràpia. El moviment com a eina terapèutica forma part dels fonaments terapèutics d’aquesta pràctica, arrelats des de l’antiga Grècia, com a forma que té l’ésser humà per combatre multituds de situacions relacionades amb les condicions de vida de les persones i amb els components de funcionament i discapacitat.

La Diada de Fisioteràpia, pensada sobretot per als estudiants d’aquest grau, presenta diverses formes d’entendre, actuar i aplicar el moviment com a instrument terapèutic del fisioterapeuta. La Diada d’aquest any estarà inaugurada per la Degana de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar Dra. Paola Galbany i comptarà amb la presència del Degà del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya Dr. Ramon Aiguadé.