Els professors de la Facultat de Ciències de la Salut i el Benestar i investigadors del grup de recerca Methodology, Methods, Models and Outcomes of Health and Social Sciences (M3O), Eduard Minobes i Javier Jerez, presentaran la conferència “Estat de salut dels residents geriàtrics en temps de pandèmia: resultats de l’estudi OsoNaH” el proper divendres 4 de juny, a la 49a Assamblea Ordinària del Col·legi de Fisioterapeutes de Catalunya.

L’assamblea, organitzada per la Junta de Govern del ColFi, es durà a terme a la Sala Segimon Serrallonga i Morer de la Universitat de Vic. Aquest any, es durà a terme en format híbrid, per tant, hi haurà la possibilitat d’assistir de forma presencial a la Sala Segimon Serrallonga i Morer de la UVic-UCC o bé en línia a través de la plataforma Zoom, als espais habilitats al territori de les seccions territorials de l’Alt Pirineu i Aran, Barcelona, Girona, Lleida, Tarragona i Terres de l’Ebre o des de qualsevol lloc.

La reunió començarà a les 17:30h amb la presentació de la conferència dels professors de la UVic-UCC i continuarà a les 18:30h per la primera convocatòria i a les 19:00h per la segona els següents punts: presentació de la Memòria d’activitats del 2020; aprovació de l’estat de comptes del 2020, si s’escau; presentació i aprovació de les propostes de destinació del resultat del 2020, i precs i preguntes.

Per assistir a l’acte tant de forma presencial com virtual, cal realitzar una inscripció prèvia a través d’aquest enllaç.